Tuesday, 20 December 2011

Vrye vers van die boemelaar



Great collaboration between a dutch and afrikaans poet :)

God weet,die hakke van my stewels is afgetrap

Die N1 slang af en raak weg tussen die touwsrivier bossies in die skemer nag

Ek weet nie meer waarna ek oppad is nie en tussen kaapstad en pretoria het ek die luislang fyn getrap

n boemelaar duskant worcester vertel my dat die pad vir 'ons' nie n kussing het nie,

Ons is die dwaal bos wat aangevuur word deur die rustelose vryheid van die wind

Nederlandse weergawe

Vertaal deur A.De Gids


het vrije vers van de boemelaar.


god weet,dat de hakken van mijn stiefels zijn afgetrapt.

de N1 weg af en ik verdwaal in de bosjes van de touwrivier in de schimmel nacht.

ik weet niet meer waar ik naar toe ging en tussen kaapstad en pretoria heb ik de luie slang fijngetrapt.

een boemelaar uit worcester vertelt ons dat het pad voor ons geen kruising heeft.

onze dwaling in het bos wordt aangewakkerd door de rusteloze vrijheid van de wind.

No comments:

Post a Comment